Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Złotoryi ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. kadr i płac

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
24 września 2025

Dyrektor
Środowiskowego Domu Samopomocy w Złotoryi
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalista ds. kadr i płac



I. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. Obywatelstwo polskie lub posiadanie obywatelstwa jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podejmowania zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Wykształcenie :
     - wymagane : wyższe lub średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na
     stanowisku,
     - pożądane: wyższe lub średnie ekonomiczne albo studia podyplomowe z zakresu kadr płac.
  3. Staż pracy :
     - przy wykształceniu wyższym – nie jest wymagany staż pracy
     - przy wykształceniu średnim – 3 letni staż pracy
  4. Kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku .

II. Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku ds. kadr i płac.
  2. Znajomość : Kodeksu pracy, przepisów dot. ubezpieczeń społecznych, przepisów dot. podatku dochodowego od osób fizycznych, przepisów dot. PFRON, przepisów dot. ZFŚS, przepisów dot. naliczania wynagrodzeń w jednostkach samorządu terytorialnego.
  3. Dobra znajomość obsługi komputera(pakiet Office), obsługa programów Płatnik, PFRON, obsługa programów płacowych i kadrowych.
    Pożądana umiejętność pracy w programie kadrowo-płacowym „Groszek”.

 III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy.

  1. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym sporządzanie umów o pracę i umów
    cywilno-prawnych.
  2. Prowadzenie akt osobowych.
  3. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy.
  4. Sporządzanie analiz, statystyk i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia.
  5. Współpraca z PUP w Złotoryi w zakresie organizacji stażów pracy, przygotowania zawodowego, prac interwencyjnych, prac społecznie- użytecznych itp.
  6. Przygotowanie naboru pracowników zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych.
  7. Planowanie zatrudnienia i funduszu płac.
  8. Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń pracowników.
  9. Sporządzanie dokumentacji dot,. podatku dochodowego.
  10. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych , zgłoszeń, wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników.
  11. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników.

IV. Dodatkowe informacje:

  1. Warunki pracy na w/w stanowisku: praca biurowa siedząca na 1 / 5 etatu , umowa na czas nieokreślony poprzedzona umowami na czas określony . Przewidywany termin rozpoczęcia pracy - 28.10.2025 r. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ŚDS w Złotoryi , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2025 r. wyniósł mniej niż 6% .
  2. Osoba podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej, zakończonej egzaminem.

 V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys zawodowy ( CV);
  3. kserokopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia);
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze;
  8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  10. oświadczenie:
    a) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego
     postępowania rekrutacyjnego albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
     osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz kolejnych
     naborów prowadzonych przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Złotoryi ( załącznik nr 2 do
     niniejszego ogłoszenia,
    b) dotyczące ochrony danych osobowych ( załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).

Uwaga – dokumenty , o których mowa w pkt. 1,2,6,7,8,9,10 należy własnoręcznie czytelnie podpisać.

VI. Termin i miejsce składania aplikacji:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym należy składać osobiście w Środowiskowym Domu Samopomocy w Złotoryi ( parter pok. Nr 3) lub pocztą na adres : Środowiskowy Dom Samopomocy w Złotoryi ; 59-500 Złotoryja ul. B. Chrobrego 1 z dopiskiem „Nabór na stanowisko -speclalista ds. kadr i płac ” w terminie do dnia 10.10.2025 r. do godziny 15.30 ( decyduje data wpływu).

VII. Informacje dodatkowe:

- aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
 - każdy z kandydatów spełniający wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia
 rozmowy kwalifikacyjnej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP Środowiskowego Domu Samopomocy w Złotoryi
 oraz na tablicy ogłoszeń w Środowiskowym Domu Samopomocy w Złotoryi ,
 - Dyrektor Środowiskowego Domu samopomocy w Złotoryi zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru
 bez podania przyczyny.

 
Złotoryja, dnia 24.09.2025 r.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Administrator
Data utworzenia:2025-09-24
Data publikacji:2025-09-24
Osoba sporządzająca dokument:Agata Kaczmarek
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:55